2013. június 12., szerda

Összetett problémák.

Nem tudom, hol kezdjem. Tegnap ettem, de tényleg csak egy picit, aztán voltam futni, de csak az után, miután jött a hír. Tegnap estefelé, 18 óra körül meghalt a magyar nagypapám. Az éjjel nem is aludtam sokat, ma a suliban olyan voltam, mint egy élő halott és csak arra vágytam hogy hazajöjjek és bezabáljak. Hát meg is tettem, szégyen gyalázat, hogy utána ki is hánytam. De nem vagyok mostanában a helyzet magaslatán. Fáradt vagyok, túl nagy a stressz és túl sokat kell tanulnom és még itt van ez a fogyókúra is. Azt hiszem szép lassan sok lesz.
De csak július 27-től lesz szünet szóval addig ki kell tartsak. Jövő hét hétfő osztálykirándulás a Bodensee-re. Barátnőm segíteni fog az Alex-üggyel kapcsolatban, de szerintem ebből nem lesz semmi. Még nem érzem magam késznek ahhoz, hogy kivessem valakire a hálómat. Ahhoz önbizalom kell, igaz? Az nekem még nincsen.
Egyébként annak ellenére, hogy mennyit zabáltam mostanában egy dekát sem híztam, sőt. Majd holnap lesz borzalmas, amikor a mai kaja rám rakódik.
Ja és amint látszik, kicseréltem egy kicsit a sablont, de szerintem elég vacak lett, már ezt sem tudom normálisan megcsinálni. Életképtelen vagyok és mufurc. Ha nem kellene német tz-re és kémia prezentációra készülnöm, már most elmennék aludni. Egyszerűen sírhatnékom van. Nem tudom, hogy amiatt-e mert meghalt a Nagypapi vagy mert kimerültem. Lehet mindkettő.

És ami miatt még inkább sírhatnékom van, hogy hogy nézek ki. Botrányosan dagadt vagyok és úgy érzem, sosem érel el a célomat. Csak lennék már 50 kiló. De valahogy olyan elérhetetlennek tűnik.

Ahj és mindjárt kifolyik a szemem. Inkább megyek és tanulok. Aztán holnap reggel háromnegyed hadkor kelhetek és mehetek két órán keresztül konditerembe. És aztán három órán keresztül német dolgozat. És pénteken kémia prezentáció és anyám borogass, csak éljem túl ezt a három hetet még.

Ja és megbeszéltem magammal, hogy ez a milyen nyelven írjam a blogot kérdés majd megoldódik magától. Attól függ, milyen kedvem lesz. Szóval hagyjuk magunkat meglepni. :-)

Ez a kép annyira tetszett, bárcsak így lenne, de nincsen, ez egy hülyeség.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése