2013. június 3., hétfő

É.B.R.E.S.Z.T.Ő

Valaki töröljön már képen! Hogyan lehetek ennyire hülye?? Olyan szépen le vagyok/voltam fogyva, olyan jó úton voltam. Erre ma is úgy bezabálok minden hülyeségből, mintha ez az egy hónap szenvedés semmit sem jelentett volna. Most szégyen szemre fel fogom sorolni, mi mindent ettem.
Kezdtem egy vékony szelet kaláccsal, ami borzalmas ízű, de megettem és utána ettem még egyet (fuck logic) és utána ebédeltem (párolt csirkemell és párolt zöldség), utána 2 szelet pirítós kenyér (nutellával) aztán egy ibrik tej és bele 3 kanál cappuccino és 2x utánatöltöttem gabonapehellyel. És ha ez még nem volna elég még csináltam magamnak pattogatott kukoricát, amit magamba tömtem. (rágondolva is hányingerem lesz) és utána az egészet kihánytam. Nagyon vacakul érzem most magam. És azt sem tudom, ez mire jó. Ráálltam a mérlegre, 60 kiló vagyok, hogy én miért hízok ilyen gyorsan?! Bezzeg, mikor fogyózom akkor 2 kiló 2 hét alatt megy le. Na már most, holnaptól valami tutival kell előrukkoljak. Így nem mehet tovább. Egyébként tegnap voltam futni, edzettem is és ma is ezt tervezem. Ha összeszedem magam akkor talán még sikerülhet, nem adhatom fel a küzdelmet, ha már eddig kibírtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése