2013. június 20., csütörtök

Azt mondom szünet

Nagyon kevés időm van mostanában mindenre. Ez a hétvégétől változni fog, de a blogbejegyzéseimet mindenki érdekében most hanyagolni fogom egy időre. Úgysem tudnék másról írni csak Róla, még akkor is ha utálom magam, még mindig kövér vagyok, lenyelvvizsgáztam angolból, benyomtam egy tábla csokit ma és amúgy egy csődtömeg vagyok. A világom most csak Ő körül forog, akkor is ha egyenlőre ez az érzés nem kölcsönös. Ezt a dolgot jól akarom csinálni, nem úgy, mint egy gyámoltalan (?) lúzer és nem akarom elcseszni. De helyettem elcseszi a dagadt testem és a ronda arcom. Majd meglátjuk. Holnap este nagy műsor lesz, jót szórakozunk, ha szerencsém van egy kicsit akkor a nagy esélyem. Holnap még rohadtul nehéz nap elé nézek, de 13:05 perctől meg fog érinteni a szabadság szele. Alig várom csak addig bírjam ki.


De mégis remélek és tudom, hogy a végén NAGYON pofára fogok csúszni, oly annyira, hogy a fogaim is kihullanak és az orrom is beletörik. De kockáztatok. 

3 megjegyzés:

  1. Nem vagy csődtömeg és szép vagy<3

    VálaszTörlés
  2. Halii! Már régebb óta olvasom a blogodat, és most végre rávettem magam, hogy komizzak (pedig soha, sehova nem kommentelek!!). Először is gratulálok a nyelvvizsgádhoz! :) Másodszor pedig nem vagy kövér és csődtömeg!!!! Ne hagyd, hogy a külsőségek befolyásolják az egész életedet, mert nem éri meg! És én biztos vagyok benne, hogy gyönyörű vagy! Csak érezd jó, magad a bőrödben, és tuti, hogy Vele is hamarosan összejössz! Sok sikert a továbbiakban :) <3

    VálaszTörlés
  3. Szia:)

    Egy díjat szeretnék átadni neked, részletek itt:
    http://lenalobelia.blogspot.hu/2013/07/blogdijat-kaptam.html

    Azért téged választottalak, mert szeretem a blogodat és várom, hogy újra írj ^^ <3

    VálaszTörlés