2013. február 21., csütörtök

Lelkiismeretfurdalás

Nem tudom, hogy ma is sikeres voltam avagy sem. Fél nyolckor reggeliztem, 1,8 % -os tejet felhígítottam vízzel, inkább csak vizet ettem és szórtam bele gabonapelyhet. Egész nap el akartam volna lenni vele, de csütörtökönként hosszú napos vagyok és délelőtt ettem egy almát, és olyan negyed egy felé pedig a barátaimmal mentünk ebédelni, hogy a délutáni óráinkat túléljük. Pommest ettem!!! Pommest!!!!!! Hogyan lehetek ekkora barom?! Olyan szarul voltam utána, egy hajszál választott el attól, hogy kihányjam azt a hülye sült krumplit. Tudom ezt még fokozni, higgyétek el.  Hazajöttem olyan négy óra felé és minden vágyam volt hányni, mire szembesültem vele, hogy anyukám ma előbb jött haza a suliból, mert délután behívták valami állásinterjúra. Azt hittem hülyét kapok, olyan szerencsétlennek érzem magam. Persze, hogy megkérdezte, mit kérek enni és hogy holnapra mit főzzön, persze, hogy szekált azzal, hogy egyek, persze, hogy nem ment el, hogy legalább ledolgozzam a hülye sült krumplit valami tornával. Leültetett enni maga mellé, nekem meg a zsírosabbik tejből kellett töltenem és kétszer kellett gabonapelyhet önteni. Erőlködtem, hogy ne öklendezzek, annyira csalódott voltam. Talán ma még van esélyem pár felülést és guggolást csinálni, ha magamra zárom a fürdőszoba ajtaját. De kétségtelen kudarccal zárom ezt a napot. És a holnapot is azzal fogom, mert anya reggel otthon lesz, délben otthon lesz és este apa is hazajön és a hétvége is közeleg. Mi a francot találjak ki hétvégére?
Jövő hétre két napos fastot terveztem. Mondjuk keddre és szerdára. Az nem lesz húzós és a lebukásveszély is egyenlő a 0-val, úgyhogy megkockáztatom. A hétvégét pedig valahogy túlélem. Megkérem apukámat, hogy jöjjön velem futni, mert megnőtt a hasa és már indokom is van, hogy miért megyek futni. Egyébként holnap délutánra korcsolya van betervezve a többiekkel, ha jól meghúzom, akkor talán égethetek pár kalóriát.
És a hétvégén is mértékkel fogok enni vagy érvénybe léptetem a "B" tervemet. Hashajtó. Maximum azt mondom, hogy vírusos vagyok. Az lenne a legjobb.

Napi thinspo következik:


azok a lábak *.* kérem azonnal!


az a has. Meg fogja érni mindezért.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése