2013. május 25., szombat

Jó vagyok.

Tegnap összesen (EGÉSZ NAP!) 296 kalóriát fogyasztottam, annyira büszke voltam/vagyok magamra, hogy hihetetlen! És még voltam is futni plusz 100 felülés és gimnasztika is meg volt.
Ma meg már átléptem a 300-at, nem sokkal, szerintem úgy egy 10essel, de mára ennyi. Többet nem ehetek. Holnap lesz kemény napom, mert anyuék itthon lesznek és minden lépésemet figyelni fogják.
Ja, ma ráléptem a mérlegre. Igen, nem kellett volna, nagyon nem.
59.5 kilót nyomok. Igazából a kiinduló súlyom kb 65 volt, nem 63, mert az még az októberi állás. (:D) Na teljesen mindegy, csalódtam, rosszul saccoltam be a súlyomat és most ezért vagyok tök letört. Ha még tudnám tartani egy hónapig ezt a napi 300 kalóriát akkor az így jó lenne nagyon. Legalább látnám is az eredményt. De így? Anya azt mondta, hogy már látszik mindenütt, de én nem látom, roskadjak meg. Komolyan, mintha egy dekát sem adtam volna le.
Remélem jövő hónapra (június vége) már látszani fog valami. Azon kivűl a Bodensee-re megyünk osztálykirándulásra június 17-én. Addigra képtelenség lesz ennyit fogynom. Az három hét múlva lesz és ha tudnám tartani a napi 300 kalóriát (amit kétlek) akkor is max két kiló menne le. És az semmi. Bárcsak olyan egyszerű lenne fogyni, mint hízni.
És ez a kalóriaszámolgatási obsession-öm már kicsit az egészség határait súrolja. Tegnap anyuval voltunk vásárolni, minden terméknek megnéztem a kalóriaszámát és össze adogattam és elég elborzasztó ez az egész dolog. Bárcsak levegővel is jól lehetne laki. Mennyivel egyszerűbb lenne...
By the way tegnap betankoltunk teából; narancsos, mentolos, meggyes, fahéjas, csokis (0 kalóriás de olyan csokis íze van*-*) és sima gyümis. Egész nap iszom őket, mint egy hülye. A családom nem is érti, hogy tudok ennyit inni. Pedig egyszerű.
És jövő héten fogok tudni 2 napot fastolni. Nem lesz, ki ellenőrizgesse a kajálásaimat úgyhogy 2 napot bedobok. Valószínűleg a hétfőt, amin repülünk haza és a pénteket. Ugye a mozgást is meg kellene oldanom valahogyan, de ha Mo-n 40 fok lesz akkor ott halok majd meg futás közben. De semmi baj, majd a légkondis konditerembe megyek kicsit erősíteni.
Remélem minden célom sikerülni fog, annyira szeretném, ha sikerülne és Apának ne lenne igaza.
Ma is azt mondta, hogy ez csak egy újabb fellángolás és hogy egy hónap múlva ugyan úgy fogok enni csokit, sütit stb mint ez előtt. Félek, hogy igaza van, de most máshogy érzem magam. Életmódot akarok változtatni és a jó úton járok már.
Mikor fogok ilyen rohadt jól kinézni?       Soha...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése