2013. május 11., szombat

Back on the top

Most nem rizsázni jöttem ide. (kivételesen)
Csak kicsattanok az életenergiától, amit az új életstílusomnak köszönhetek!! :)
Két hete kezdtem egy no name diétát, ami nagyon nehéz, most is, inkább koplalós, (vacsorára 3 dl tejet ittam és mindjárt kiesik a szemem az éhségtől) de most már akkor is végig csinálom, ha bele szakadok. Mellette naponta 3 km-t futok, kardió edzéseket csinálok és két hét múlva elkezdődik a konditerem-fázis, amit őszintén alig várok. A futás után mindig feltöltődött vagyok, büszke magamra, megkönnyebbült és a kitartásomat edzi leginkább és úgy érzem, semmi sem lehetetlen. Egyszerűen mennyei érzés.
Egyébként a kiindulási súlyom 64 kg volt. (nagyon brutális) és most, két hét után kb 59-60 kg lehetek, nem mértem magam, megígértem magamnak, hogy a negyedik hét után fogok mérlegre állni a nagyobb öröm és hatás kedvéért. És akkor is megyek haza, Magyarországra. Ezért is kezdtem bele ebbe az önkínzásba és kalóriaszámolgatásba. Azt akarom, hogyha vissza megyek a régi gimnáziumomba észrevegyenek! Ez az egyetlen kívánságom. Hogy ne én legyek a dagi-Emily, hanem az a lány, aki le tudott fogyni. És a családomnak is már ideje bizonyítanom valamit. Végre érzem, hogy anyám kezd büszke lenni rám, aki egy ex-modell (jó, nem az, de úgy táplálkozik és aaaahh néha csak kivisz az észből a hülye mániáival) és apa, aki egy vérbeli sportoló, végre kivívtam a tiszteletüket azzal, hogy nem társulok oda hozzájuk, amikor barbecue estét csinálunk és nem eszek a kalóriadús, istenien illatozó ételekből, azonkívül lemondok a házi készítésű sütijeimről és a tortácskákról etc. Nagyon nehéz, de eddig csak kétszer buktam el. De akkor is csak éppen hogy, úgyhogy egyenlőre meg vagyok elégedve magammal. És már a következő diétámat is kinéztem.
TÉNYLEG pocakbarát, ahogy ígérik és összefut a nyál a számban, ahogy olvasom a recepteket. Nem ehetsz annyit, de finom ételeket és ínycsiklandozó összeállításban. Ami a legjobb benne, hogy tényleg hatásos, le tudsz tőle fogyni, hosszútávon is működik, azonkívül semmiről sem kell lemondanod, amit szeretsz. És ez a diéta nem más, mint a híres, nevezetes, fame *dobpörgés* 90 napos diéta. Már jómagam is annyi szépet hallottam róla, de valahogy nem csábított, egészen mostanáig. Emily beindult, és ha Emily beidul, akkor véghez is viszi, amit kitervelt. Őszintén unom már ezt a dagadt-maskarát magamon, amit nem tudok levenni, mindig jön utánam, kigúnyolja a szűk farmereket és a rosszul álló pólókat. Undok egy szerzet ez a háj körülöttem. Szóval ez az, amivel a legközelebbi jövőben végleg leszámolok. Úgy fogom betölteni végre a 18-at, hogy 53 kiló leszek. Hogy miért pont 53? Mert valahogy ez olyan szép szám! Két páratlan szám, nem passzolnak össze, de az én testemre pont jó lenne. És ez a 36-os nadrágot is rám engedné végre. Igen, nekem nincs más kívánságom, csak a 36/S-es nadrág méret. Az azt jelentené, hogy nincsen többé hájas, löttyedt comb és nem érnek össze és súrolják egymást, amitől a farmerok fél év után kiszakadnak. (ez a borzalmas igazság)
Olyan jól esett most ezt ide leírni, hogy hihetetlen! (:
Mindenkinek szép -hátralévő- hétvégét kívánok.

Thinspo:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése