2013. augusztus 7., szerda

Online

Hát erre felé is régen jártam már, de most megint itt vagyok! Már azt sem tudom, mit írtam a legutolsó bejegyzésemben...
De mégis, utánanéztem, nos az újabb fogyókúrám elég jól halad, igaz csak hétfőn vágtam bele hivatalosan, az előtte való hetem borzalmas volt, így random jött az ötlet, hogy három napig fastolok... Életem leghülyébb döntése, az biztos. Aztán pénteken én főztem, illetve sütöttem méghozzá Pizzát, ami a gyengém. Vagyis csak a házi-pizza, Anya receptje alapján. A boltit meg a többit ki nem állhatom, a vékony tészta és a kevés feltét miatt meg amúgy is, mindegyik olyan száraz. Na lényeg; annyi pizzát ettem, hogy azt hittem ott halok meg, mert szétpukkad a gyomrom. És a hétvégém valahogy ilyen 'kényszer-tömés'-sel telt. Elég bizarr, tudom, én is csak így néztem magamra vasárnap este, hogy; "Ezt most komolyan muszáj volt?!" És csak így bevillant, hogy Uram Isten már augusztus van, 4 hét a szünetemből és eddig csak híztam és minden tervem borulni látszik. Aztán így bele vágtam ebbe a diétába, nem tudom, mi haszna, illetve de, nagyon is! Amilyen bugyuta olyan hasznos. 61 kiló voltam vasárnap este, ma déli állás (este még nem volt időm méreckedni) 58.3 kiló!! Menni fog ez és még csak szerda van. Nem kiabálom el, általában mindig elkövetek ilyen hibákat, hogy előre iszom a medve bőrére.

DE!

Megígértem magamnak, hogy motivációként veszek magamnak új göncöket. A régiket már úgy is kiselejteztem tegnap, már van hely az újaknak. Csak jól is kell állniuk rajtam. Ehhez még kitartónak és türelmesnek kell lennem... Eljön az én időm is.
A mozgást az utóbbi időben nagyon hanyagolom, magam sem tudom, miért. Mindig az időjárásra kenem az egészet, de a valóság az, hogy semmi kedvem, mert irtózatosan lusta vagyok. Pedig nem kéne. Ez az egész dolog pont arról szól, hogy lépjek túl a saját határaimon. Azt hiszem holnap megpróbálok cselekedni az ügy érdekében.

Tumblin mindig megtámadnak ilyen képek! Oh God why are you doing this to me?!






2 megjegyzés: