2013. július 14., vasárnap

Új kezdet- Változtassunk!

Elővettem megint a kalóriaszámolgatós füzetemet. Inkább így fogom korlátozni, hogy mennyit eszem, nem úgy, hogy zabálok-zabálok és zabálok, majd hányok. Eddig sötétségben éltem, de tegnap Léna felvilágosított, hogy mik a veszélyei ennek az 'életmódnak'. Meg kell próbálnom leállni vele EGYEDÜL, segítség NÉLKÜL. És sikerülni fog. De először arra kell koncentrálnom, hogy viszonylag egészségesen fogyjak le. Mert híztam. 60,3 kg nyomok. Borzalmasan borzalmas.
1,5 hét múlva szünet, addigra 1,5 kilót kell fogynom... vagy 2-t. Majd meglátjuk, hogy jön össze. Lényeg a lényeg, hogy mire megint elkezdődik az iskola (September 10) 53 kiló leszek. Nem mondogatom többé azt, hogy "szeretnék" "talán" és hasonlók. Már meguntam.
És ez az Alex-ügy kicsit helyretett ott, fent, a fejemben. Végig el voltam ájulva magamtól, azt hittem lehet esélyem, ő más, mint a többi fiú, neki nem a modellek kellenek, nem azt nézi, hogy kit hogyan lehet meg... khm mindegy is. Úgyis tévedtem.
Péntek este egyik legjobb barátnőmet megkérdezte, hogy elmenne-e vele az Abschlussballra. Hát Laura igent mondott, nem is gondolkodott rajta sokat, mintha nem tudná, mit érzek iránta.
Tudni kell Lauráról, hogy modellkedik, én fotózom gyakran és szerződtetve van egy ügynökségnél is. 175 cm, 42 kiló, hosszú, szőke haja van és kék szeme. Most melyik srácnak ne kéne? Csak nem hittem volna, hogy Alex is olyan fajta srác. És csalódtam az egyik legjobb barátnőmben, a srácban, akiért hónapok óta oda vagyok és úgy egyébként a világban. Nagyon rosszul esett. De már nem haragszom senkire, magamon kívül, mert tudom, hogy én csesztem el. Alex nem tehet róla, hogy Laura szebb és csinosabb nálam.
Kit választanál?

 

Igen, tudtam. Én is őt választanám magam helyett.

Na szóval ezért kell változtatnom magamon. Hogy ne nézzek ki többé ilyen undorítóan, mert meglátom magam és hányhatnékom lesz.
Szóval 1. kihívás: Szerdáig -1,5 kiló, napi 400-500 kcal és ha megy, még kevesebb. MINDEN NAP. És minden nap 1 óra mozgás.

4 megjegyzés:

  1. Szerintem te szebb vagy ^^ <333

    Sőt, amúgy ha ilyen szép lennék, mint te, én nem is fogyóznék, ezt mondani is akartam már neked ^^

    Biztos, hogy már egyből 400-500-ra maximálnád?:/ Nem kéne előtte pár nap rávezetés, hogy egyre kicsit kevesebb és kevesebb?

    Én úgy csináltam a múltkor és szerintem az hatásosabb volt, hogy nem egyből nagy megvonás a szervezetnek:)

    Sok sikert és szuper vagy ^^ <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj köszönöm <3 Annyira aranyos vagy :')

      De-de igazad van. Pont gondoltam is rá, miután leírtam ezeket a sorokat, hogy ez meggondolatlanság. Szóval először 700-800-al kezdem, mert ez így logikusabb és minden nap kicsit kevesebbet.:)

      És köszönöm! Te úgyszintén! <3

      Törlés
  2. Vörös haj *-*

    Már bocsi, de annak a csajnak... nem feje van hanem, fuj... Sokkal szebb vonásaid vannak, és egyáltalán nem vagy dundi! Szerintem neked kéne modellkedni! inkább venném meg az az újságot, aminek Te vagy a címlapján, mint aminek ő!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már szőke, de akkor vörös volt hihi :)

      Köszönöm! Nagyon aranyos vagy :)

      Törlés