2012. december 16., vasárnap

Üdvözlet


Üdv mindenkinek, aki erre látogatott. A címből ki lehet találni, miről is fog szólni. Igazából csak rólam meg a fogyókúrámról. Az új hobbimról... 

Szerdán kezdtem az egészet, a titok; napról napra kevesebbet eszek és napról napra emelem a sport adagomat.
158 centi vagyok és körülbelül 63 kiló... Brutális, mi?! Tudom.
Mondják, hogy ha leírom, az ösztönzőbb. Nos ebben reménykedem, hogy egyszer az életemben valamit végig tudjak csinálni.
Igazából 12 éves koromtól kezdve a létező összes fogyókúrát kipróbáltam, hátha valamelyik bejön, de az én testem a jojó effektus dacos képviselője. Kíváncsi vagyok, mit reagál most, ha nem kap enni.
Nem vagyok pszihopata, mazochista, szadista sem illetve totál hibbant és társai, csak szeretem érzeni, hogy én irányítok.
Az elmúlt hónapokban megjártam lelkileg a poklot, depressziós voltam. Néha most is annak érzem magam, pedig a pszihógus szerint gyógyult vagyok. Talán mégsem...
Dagadt testemet amúgy is vágások díszítik, de ha lefogyok talán szebb csomagolásban látom azokat. Ez így tudom, hogy sok meg minden úgy random, semminek sincsen értelme, amit leírok, semmi sem biztos. Nos én csak a fogyókúrámban vagyok biztos, de abban nagyon. Ez az utolsó kapaszkodóm.

Arra gondoltam, hogy minden nap írhatnék ide, hogy mit ettem, mit nem, mi volt nehéz, mi könnyű. Akkor is ha senki sem olvas. Csak magam miatt.
Egy kis esti inspiráció a zord és hideg hétfőre felkészülve;


Bárcsak egyszer ilyen gyönyörű combjaim lehetnének...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése